fredag 16 januari 2009

Mer spännande alster från MiaS

Här kommer mer ljuvliga alster från Mia

Nr 1
WCG Herb
Denna söta textstämpel med olika örtnamn på passar till det mesta.
Detta kort valde jag att skära av lite på framsidan och låta stämpelmotivet titta fram för att skapa en lite annorlunda dimension.
Till detta kort har jag också använt mig av Gel a tins Wild Thing.



Nr 2
Detta kort blev lite romantiskt med chalkade och rivna kanter, organzaband och blommor samt papper från Imaginicse . Texten är stämplad med Versa Color Opera Pink.

Allt material finns i shoppen

Ha en trevlig helg :D

6 kommentarer:

Petraso sa...

jätte snyggt mia!!!

Anonym sa...

Kort nummer 2 är fantastiskt fint! Precis min stil, sitter och letar inspiration till ett kort och NU kom hoppade inspirationen fram. *rusar till scrapbordet*

TACK!!

Therese sa...

Gud så fint det andra kortet är.

Anonym sa...

Underbart fina kort!! :D

Anonym sa...

Åh, vilka fina kort!!
Gillar båda två. De är ju så olika, trots örtstämpeln på bägge.

På det första gillar jag speciellt att du skurit av framsidan lite. Tack för tipset!
Det andra är ju bara så somrigt och sött.

Så tack för inspirationen!

lillis70 sa...

Två helt olkia stilar, Snygga kort!!
Tack för inspirationen Mia!