tisdag 28 juli 2009

DT utmaning!

Zanya utmanade oss att göra ett kort maskat med minst 2 stämplar och det fick inte vara fyrkantigt eller avlångt...
Resultatet blev ett kort till mig själv *fniss*
Jag äter gärna lite förmycket av det goda, och det har visat sig på vågen, så jag gjorde ett kort som jag kan sätta på kylskåpet!

Jag har använt som söta underbara stämplarna från Scrapmagasinet och datum stämpeln är imaginisce.
Papperen är Kaiser, och likt mig har jag plottrat på med alla möjliga dekosar, blommor, band, pärlor och punchinella.
Dekorationer finns det massor av i shoppen!
Jag har även använt en boksida ur en vanlig bok :D

Hoppas ni har det gott i sommaren och hinner pyssla massor!

♥♥♥ Camilla~Kamilla ♥♥♥

3 kommentarer:

Anonym sa...

det där kortet är riktigt snyggt! :D och jag gillar tanken med det :p
jag har en till fråga, jag har försökt få tag i er på "kontakta oss" men jag får inget svar. Och det jag undrar är om presentkorten man vann i jul CC:n fortfarande gäller? ni kan ju gärna svara i min blogg :) tack !

annkan sa...

Haha- ja det där var ett riktigt roligt- och BRA- kort!
Skulle nog behövas ett här också. Särskilt efter sommaren.. ;-)

Anonym sa...

Anonym...
Det mailet måste kommit bort på vägen men självklart är du välkommen att använda ditt presentkort från CC:n!
/Linda