onsdag 25 juni 2008

Knorrigt/Linda

Hej allihop! Linda Johansson heter jag, men går ofta under namnet Knorrigt på nätet (min blogg hittar du på http://www.knorrigt.com/). Jag är 27 år och bor i en lägenhet i Halmstad tillsammans med min sambo och mopsen Max (min älskade lille prins som är med på 90% av mina layouter). Önskar att jag hade bott i en bostadsrätt, eller ännu hellre i ett hus, eftersom jag älskar inredning och så gärna hade velat kunna göra som jag själv vill. Jag jobbar i en liten butik i centrum och säljer smycken, klockor och annat krims-krams. Jag är utbildad kultur-/litteraturvetare, men vet fortfarande inte vad jag vill bli "när jag blir stor", hur ska man veta det? Intressena är scrapbooking, kortmakeri, inredning, mopsar, datorn, fotografering osv. Jag betraktar mig själv som en väldigt kreativ person, men en mycket ordningssam sådan (inget kreativt kaos här inte).

Min presentationslayout:



Började scrappa för ett par år sedan och hittade snabbt in till kortvärlden efter det - vilket som är roligast vet jag inte, det varierar och går i perioder. Min smak och stil är starka färger, jag älskar färg och särskilt cerise. Nu får jag ju inte bestämma färger på t.ex. papper här, så det blir en verklig utmaning att skapa med saker som jag kanske inte alltid hade valt själv och på det viset är jag övertygad om att jag kommer att utvecklas på olika sätt. Har sedan tidigare även ett designuppdrag hos Poppes stämplar och har trivts otroligt bra med det. Jag ser fram emot en rolig tid här hos StämpelStudion och säger ett jättetack till Linda (många Linda här, fint namn eller hur?! :)) som gav mig det här förtroendet. Jag är jätteglad att jag fick vara med! ☺

Inga kommentarer: