måndag 18 augusti 2008

Fars dag

Man ska vara ute i god tid med allt, det har jag lärt mig. Åtminstone i praktiken, för om sanningen ska fram så sitter jag fortfarande ofta kvällen innan och hafsar ihop ett kort. Men jag försöker lära mig att tänka lite mer långsiktigt. :) Idag tänkte jag visa två farsdagskort, varav det nedersta faktiskt är så enkelt att man kan fixa i ordning det kvällen innan. Mycket tack vare stämpeln, man behöver inte så mycket mer än den. Både den, slipsarna och texten kommer från Masculine ties från Pink cat studio. Chipboardblomman kommer snart upp i shoppen och på den har jag satt en metallring. Även metallgrejen som ringar in utropstecknet är från samma förpackning. Runt texten har jag knutit pärlfloss, ett underbart material som snart kommer upp i shoppen.





I morgon bjuder jag på det farsdagskort jag själv tycker bäst om, missa inte det. :)

Inga kommentarer: