torsdag 21 augusti 2008

Penny Black

Hej alla besökare!

Det är inte ofta jag gästspelar med inlägg i denna blogg det överlämnar jag helhjärtat åt DT-tjejern! Visst är de underbart duktiga *ler*.

Men idag är jag rädd för att jag har viktig men tråkig information som jag vill ska nå ut till er alla. Som många av er vet så har vi sålt Penny Black till fantastiskt bra pris, detta kommer tyvärr inte att ske i fortsättningen då vi numera inte kan handla dirket från dem i USA. De har valt att använda sig av en distributör i Sverige vilket gör att vi inte kan hålla det sortimentet vi är vana med och inte heller de priser vi har vant er med. Detta i sin tur innebär alltså att vi säljer de stämplar vi har kvar på hyllan men sedan tackar vi för oss vad gäller Penny Black.

Så med andra ord är det först till kvarn som gäller!

Självklart kommer vi att finnas kvar med många andra stämplar och kikar hela tiden efter nya leverantörer. Fortsätt att kika in här för inspiration!

Hoppas att få träffa många av er på mässan i Göteborg 6-7 september då vi står med för första gången!

Vänligen,
Linda

Inga kommentarer: