fredag 25 juli 2008

Baby kort till en tös

Det är ingen hemlighet att rosa är min favoritfärg,så här gick jag lös på ett rosa monokromiskt kort (allt i samma färg,olika nyanser)
Jag knöt söta rosetter av banden & klistrade filtbandet på ett sött papper.
Ett annat tips är att rugga kanterna med en edge Scraper det ger papperet ett nött & slitet utseende & jag tycker verkligen om det,men var försiktig,jag har råkat riva sönder flera papper,men å andra sidan,släng det inte,det blir bara snyggare;)
Så klart fick hjärtat 3-D kuddar,oj så starkt beroende man har blivit...
Jag drog inte bort allt "skyddspapper" på de klistriga filtdekorationerna,utan lät det som stack utanför hjärtat vara kvar.
Nu hörs det som om högtrycket kommer även upp till mig i norrland!
Väl mött i solen ;)
//Kamilla

1 kommentar:

Annica H sa...

Alltså du är så produktiv... Det här kortet hade jag vilat haft med mig till en vän som just fått en flicka. Du är SÅ mycket bättre än jag på att scrappa rosa!