måndag 21 juli 2008

(Kör) Kort

Jag gjorde 2 st "Kör"kort av Bilarstämplarna
Jag använde stämplarna till stor del här.
På ögon & billyktor använde jag 3-D lack för ett mer 3-D utseende.
& inte slutar 3-D tänket här..."Bärgarn" fick sitta på 3-D kuddar ...jag gillar när det "sticker ut" lite,det tycker jag ger mer liv till alstret.
"Mack" fick agera kant-dekoration här.


Detaljbilder


Ett till Bilkort med "Blixten" i focus som jag stämplat med fluidchalk "Orchid Pink" & även med "frost white" den sistnämda ger en hologram effekt,som jag försökte fota på den 1:a lilla detaljbilden.
Öljetter & Organzaband finns i många olika färger.Blommorna jag använt är de lila/vita.
Den lilla vita är utstansad med Cuttlebuggen.
Såklart har jag använt den vita sakura soufflé pennan den använder jag alltid...starkt beronde av den,javisst!
Visst vet du att du kan beställa det mesta hos Stämpelstudion,Sihouette,Circut,Cuttlebuggen ja,det mesta faktiskt ;)
Maila & fråga Linda mailto:info@]stampelstudion.se (Sudda bort klamrarna runt @ Jag satte dit dem så det inte blir fullt av spam...)


Detaljbilder


På återseende i morgon när jag visar nya alster!
& lite tips & trix ;)

Vi ses// Kamilla

1 kommentar:

Annica H sa...

Det är nästan så att jag vill ha de där stämplarna, fast jag inte har någon gosse! Spelar det någon roll tror du? :)