tisdag 15 juli 2008

You´re super!

Jag fick Billy Plate från Pink cat studio i mitt DT-paket. Ni har redan fått se ett kort med piraten och ett kort med grodkillen, så här kommer ett kort med supermannen och hans hund. Jag satte hunden tätt intill sin husse och stämplade en stjärna på supermannens mage (stjärnan ingår också i stämpelsetet). Som ni ser har jag stämplat stjärnor lite överallt runt och på mina utklippta stjärnor. Texten, som också ingår i stämpelsetet, tyckte jag passade bra att stämpla på en stjärna. Sedan satte jag stjärnan på en annan stjärna med hjälp av 3D-kuddar.



Närbild på stjärnorna. Som ni ser har jag använt fluid chalk runt kanterna.



Tack för titten!!
Kram Linda/Knorrigt

1 kommentar:

Britt-Marie sa...

Vilket charmigt kort! - Superhunden är så gullig!! Stjärnor blir alltid så bra på allting!!