tisdag 22 juli 2008

Precious baby

Ännu en djupdykning i gamla kort
Detta är från -97 när sonen var nykläckt Smile
Här har jag inspirerats av tårtpappers-trenden & jo,det blir väldigt effektfullt!
Jag lade tårtpapperet på papperet & maskade det med hjälp av en distressdyna,men det går säkert med fluidchalken &så.
Fotot är redigerat i Photoshop (swirlen är inlagd där)
Tagen har jag gjort enligt "Maska-Tips och trix"


Jag har använt filtdekorationer, filtband, olika band, pärlor, stämplar, babystämplar, blommor, fluidchalk, vit soufflé penna, brads.

Jag kan inte få nog av dessa underbara stämplar...köp dem ni ångrar er aldrig!!


halvpälorna är väldigt användbara & vackra.


Dom små filtdekosarna är självhäftande & dom är så söta! Jag chalkade lite blått på den rosa tröjan & limmade dit 3 små minihjärtan.


Naturligtvis så är det 3-D kuddar med i bilden...


Vi ses //Kamilla

2 kommentarer:

Annica H sa...

Oh så fin! Stämmningsfullt... Tårtpapper är mycket användbart! :)

Wildärtan sa...

Tjusigt!
Har bara en fråga.. vad menar du med att du maskat tårtpapperet? Jag trodde att maskning var nåt annat...