lördag 26 juli 2008

Bokmärke & mer baby

Jag fick i uppdrag att göra ett bokmärke (jag får be om ursäkt för den enorma obeskärda bilden,men min lillebror har fipplat med mitt Photoshop så jag kan inte spara en beskärd/omgjord bild...)

Jag rev helt enkelt ut en sida i en bok & klistrade på tagen(stor modell),jag stämplade med window box Beating jag skrev med dymo & satte dit blommor från ett filtband,små pärlor såklart för att piffa upp,band,blombrad,rubons,chalk,vit sakura penna.

En liten närbild på rubonsen...
Så ett till babykort,jag har maskat ihop några babystämplar...man skulle bara ha massa kompisar som skulle ha barn ;) som det ser ut nu har de flesta redan gjort sitt,men man ska aldrig säga aldrig...
Jag har använt stämplar,babystämplar,knappar,band,embossing pulver,chalk,stämpeldyna,floss & pärlfloss (kommer snart i butiken),vit sakura penna,filtband.
Jag har häftat fast organza bandet & chalkat kantena.
Fjärilen har jag stämplat med vattenstämpel & embossat med glitterpulver.
Så jag tackar för mig denna vecka & titta in på måndag då kommer våran 4:e medlem Ida -Tatoo rosen att visa sina alster & sin presentation!
//Kamilla

1 kommentar:

Annica H sa...

Fint igen, och den där fjärilen... Den är ju bara underbar! :)