torsdag 10 december 2009

Webster´s Pages för hela slanten!!

I mitt DT paket för December månad låg det fantastiska papper från Webster´s pages.
Jag var tvungen att testa på att göra denna snygga presentförpackning som jag sett. Jag fick nämligen ett papper från webster, Winter wings som är i vellum.

Jag skar ut pappret 20x30 cm. Rullade ihop och limmade samman pappret. lade den ena kortändan i min wellpapprullar och rullade så kanten trycktes ihop. Sedan vänder man på den ett kvarts varv och gör likadant på motsatta sidan. I min lilla presentpåse skall jag lägga godis!

Jag har dekorerat den sparsamt med Stickers från Websters, Storytellers, ett litet band i guld där jag bundit en grön ros runt.
Det blev också en LO, jag har använt ytterligare ett papper från Webster´s "Swan lake". Jag valde ett foto på min mamma när hon har blommor i sitt hår, tyckte det passade så bra med detta pappret. Jag har använt spets och pom pom band. Jag har rött cardstock till fotomatta. Pappersblomma, ros och Pearls från kaiser!
Jag har också ruggat till kanterna och chalket dem! Stickerserna är från Webster´s Pages "Storytellers"

Detta var allt för mig idag. Ha en skön helg så kommer det mer inspiration med Webster´s Pages nästa torsdag!!
//Tessalonika

1 kommentar:

Mill@n sa...

Så snygg LO Tessalonika! Bollfransen är ju hur kaxig som helst! Älskar vellumen, köpte den själv senast jag kikade in i butiken men vågar knappt börja på den. . .