torsdag 12 november 2009

DT uppdrag med Vivi design!!

Då var det äntligen dax för mig att blogga mitt DT uppdrag från mitt senaste DT paket! Mitt paket bestod av helt underbara papper från Vivi Design. De har en härlig rosa,vinröd ton med hjärtan och prickar....Detta passar mig perfekt!!

Denna veckan har jag valt att skapa en LO på Bobo från 2008 när vi var i Norge på vår fantastiska resa. Här blev det massor av ljuvliga Hallonstrån istället för smultron!
Jag har jobbat en del med acrylfärg denna gång, både till mina härliga chipboard swirls och till foamen. Toppen när man kan måla sina dekorationer efter färger på kortet!

I mitt paket fans också foam ark i vitt som jag använt till att stansa ut min text från Cuttelbuggen. Jag har sedan målat dem med ackrylfärg, chalkat dem något och sedan glazat. Detta gör att dessa vita ark kan du måla i vilken färg du vill. Mkt användbart. Sedan är foamen självhäftande så det är bara att dra bort skyddsplasten.

Nedan hittar ni min materiallista och ni hittar allt i shoppen!!

Papper från Vivi design ( finns bara i den fysiska butiken)
Cardstock, slät vitt
Chipboard swirls
Ros vit stor
brads knapp med pärla
Foamark, vitt

Missa inte att vara med på skisstävlingen, du har fram till den 30/11 att skicka in ditt bidrag!!

// Tessalonika
Kika gärna in hos mig!!

Inga kommentarer: