lördag 24 oktober 2009

Gröna asken i Inkidopapper



Jag har återanvänt en ask från Marabous Oraiachoklad. Det är en stomme som jag använt flera gånger tidigare och som jag gärna gör igen, jag gillar formen, proportionerna och självklart är chokladen smarrig också!! Jag har chalkat alla kanter och använt nestabilities för att göra stjärnor i olika färger och storlekar. Lite extra detaljer i band och pärlfloss blev pricken över i.
Jag har redan lämnat den till Linda, så ni som var på mässan på söndagen kanske såg den eller om ni besöker butiken i Kärna så finns den där!
Materiallista;
Papper; Inkido grön prick, Scrap 24;12 -grön, svart cardstock, akvarellpapper 3oo gr
Dekorationer; Pärlfloss ljusgrön
Kanten nedtill har en spets i svart cardstock av Fiskars borderpunch, (Sunburst)
Allt material från Stämpelstudion, såklart! Hoppas att ni får en fortsatt trevlig helg! Här på västkusten ligger en skön dimma och det verkar nästan inte bli ljust ute på hela dagen-toppenväder att pyssla i alltså! Ha det gott!

Inga kommentarer: