torsdag 29 oktober 2009

Jul på Liseberg!!

Då var det dax för mig att visa min sista LO för denna månaden!! Nästa vecka kommer det nytt tema och nya LO,n. Här har jag scrappat om jul på Liseberg. Inne i tomteverkstaden pågick bestyren för tomtarna och tomtemor för fullt!!


Även jag fick ett gult cardstock, oj vilken svår färg att använda med röda julpapper. Men jag hittade det perfekta kortet med mkt gult i sig.
Jag har använt min superfina clear stamp och stämplat upp kanterna på cardstocken. Sedan är det Inkidos underbara papper, blommorna har jag format som en bukett. Jag har använt mig av diverse band., brads och sedan har jag lagt glitterlim på detaljerna. Bokstäverna är stansade från "grodan"
Ni hittar allt material i vår webbshop!!
Materiallista
Hoppas att ni har fått lite inspiration i temat jul av mig, och att ni tar fram era LO,n för att julscrappa!!
Kram Tessalonika
Kika gärna in för mer inspiration Min blogg

Inga kommentarer: