lördag 17 oktober 2009

Julkort i traditionella färger



Här kommer ett julkort till från Mill@ns kortverkstad. Jag har fått fantastiskt fina papper från Inkido, det gröna med text har blivit en riktig favorit som jag redan har köpt mera utav till mig själv! Jag har gjort ett dubbelsidigt kort där insidan är klädd i röd cardstock som skymtar fram i över- och underkant. Kortet fick även en enkel tag i svart som extra detalj.
Materiallista; Papper:Röd cardstock, Inkido:Scrap 24:12 grön , julhjärta grön Stämpel: Angi B-Sata Claus Dekorationer: Vita julrosor samt körsbärsblommor i benvitt och rött

Som bonus idag kommer en tag till där jag gått loss med distresserna på Inkidos notpapper. Färgerna ser lite för orange ut, de är mer röda i verkligheten....

Materiallista;
Papper: Tag, Notpapper, grön prick, julhjärta grön Stämpel: Angi B- Candy Cane Girl
Övrig deko: QK alfabete Katie, brunt satin band

1 kommentar:

Gurkiss Scrappande sa...

Jätte fint *nickar*

Kram Gurkiss