lördag 20 februari 2010

Alota Kids





Jag har lekt med den söta Alota Kids stämpeln 'Flying Airplane'. Hon utstrålar väl lite kärlek med det söta lilla planet som svävar högt, högt med hjärtanen i släptåg? Jag har stämplat två flygplan i olika papper och satt det ena på distanskudde för 3D effekt. Även flickans tröja & ficka är stämplad i annat papper och satt på distanskuddar. Lite ytterligare effekter i det stämplade motivet blev det med Glossy Accent på flickans hår & fötter och på de söta hjärtanen som svävar i skyn. Jag lade till en grattishälsning ur Inkidos sortiment, bling från KaiserCraft & så papperen såklart. Det mönstrade papperet kommer från Déjà Views och är dubbelsidigt (det blå är baksidan), i övrigt rosa, cerice och grön cardstock.
Som vanligt är det snålt med blommor. . .Jag tyckte att det mönstrade papperets swirlar var synd att dölja och så är det ju såhär med mig och blommor. . .Antingen några enstaka eller MASSOR! Jag valde inga alls just på detta alster. Ha en skön helg!!
//Mill@n

1 kommentar:

Britt-Marie sa...

Jag gillar ditt kort massor - så fint med 3d-effekt!