fredag 26 februari 2010

Bröllopstema med Inkido

Liksom mina DTkollegor så gör jag mitt sista inlägg som DT för Stämpelstudion. Det är lite vemodigt eftersom jag har haft riktigt trevliga stunder med DTpaketen; en härlig utmaning har det varit att skapa med produkter som man inte valt själv, men även ren skaparglädje och förhoppningsvis har det utvecklat mig i rätt riktning. Innan jag tackar för mig vill jag visa ett bröllopskort med underbara stämplar från Inkido; ''Hjärtswirl stor", "Hjärta 9" samt "Amor rund". Hjärtswirlen har jag ju använt tidigare men den var så kul att jobba med att den fick komma fram igen. . .hoppas att ni står ut med det. I mitt sista paket fanns ett maffigt guldpapper som jag blev sugen på att använda i kombination med sobert vitt.


Med kortet kom jag in i stämningen och gjorde en enkel, stilren ask som kan passa till ringask, gåva på bröllopsmiddagen eller kanske till den obligatoriska morgongåvan. Bilden är inte den bästa, underdelen på asken är i guldpapper, till överdelen använde jag Inkidos härligt skimrande cardstock.

Ett sista alster; Ett lite annorlunda placeringskort! Serveringspersonalen som skall diska och ta bort alla ringar ifrån glasen kanske inte gillar denna idén, men jag tycker det är lite coolt. . . Jag har stansat ut ovaler (Cookie die), stämplat på guldpapperet och embossat med vitt pulver och sedan pillat dit bokstäverna. (QK Chopstick)

Allra sist vill jag bara tacka Linda & Stämpelstudion för min tid som DT, mitt allra första riktiga uppdrag som jag verkligen har njutit av! Jag har absolut fått blodad tand. Det har varit riktigt härligt att få inspirera er alla här samt att jobba ihop med DTkollegorna Linda & Tessalonika. Kram och tack för mig!
//Mill@n

1 kommentar:

Linapyssel sa...

Jätte tjusigt Millan!!! Gillar alla fina Inkido stämplarna du använt och vad du gjort med dom!!! Kram Lina