torsdag 25 februari 2010

Avslutning!!

Idag är det min sista bloggdag här som DT för Stämpelstudion!! Jag har altrat en kalender (hämtat gratis på sparbanken). Jag har valt att göra den enkel. har använt mig av Fiskars kantstans, några blommor, ett band samt foam thickers!!
Pappret, bandet och thickersen hittar du i webbshoppen
Som vanligt på mina alster så måste jag ju använda glaze!! Här på den lilla blomman och på mina thickers!!

Toppen att kunna hitta gratis material att altra och som är så användbart som en kalender!! Jag har äntligen kommit igång med lite träning så nu skall det antecknas lite om det också!!

Med denna lilla träningsbok så tackar jag för min tid här!!

Tack Linda och Zayna för att jag fick äran att inspirera och vara del av gänget på Stämpelstudion!!

Kram till er alla !!

//Tessalonika

Min blogg, Min skissblogg

Inga kommentarer: