torsdag 11 februari 2010

Mer Inkido!!

Idag har jag valt att visa lite inspiration med underbara rosa papper från Inkido!! Jag har jobbat med lager på lager och använt mig av 3 olika papper ur serien.

Jag ville ha en oregelbundhet i pappren så jag har bara rivit och lagt ihop pappren som jag tyckte blev bäst! Jag har jobbat sparsamt med dekorationer, lite blommor och lite band.

Jag har använt mig av en rosa lite ros, den blå blomman kommer från min blommlåda och den har jag valt att lägga 3.d glace på. Blomman får ett underbar utseende!!


Jag har målat en chipboard blomma i lite olika blå och beiga toner. Även denna är glacad och sedan binder jag ihop detta med en liten rosa ros!!
Stickers från Webster och det lilla hjärt bandet kommer från egen låda.

//Tessalonika
Min blogg, Min skissblogg

Inga kommentarer: