lördag 6 februari 2010

Kärlekfullt med KaiserCraft



Idag får ni ännu ett kärlekskort ifrån mig. Jag blev riktigt kär i detta papper själv och klappade på det länge innan jag vågade hugga in och skära i det, papperet kommer från Kaiser Craft (Lovestruck P358 Sweetheart) och jag har använt båda sidorna av detsamma. Själva kortet har en enkel layout och den vackra texten (Inkido; 'Det vackraste') får stå i fokus. Några enkla blommor i maffigt marint, löv (Bosskut die) i samma papper och några få pärlor är allt som jag använt.
Jag har fått ett nytt maffigt DTpaket och jag kan lova att det här var inte det sista kärleksfulla inlägget, mer kommer inom kort!! Ha en bra lördag!!
//Mill@n

1 kommentar:

La Vikinga sa...

Riktigt snyggt papper - bra gjort att du till slut vågade klippa i det för kortet blev jättesnyggt!

La Vikinga / Charlotta