måndag 3 november 2008

En liten väska

Jag har vikt en liten väska av papper och satt i ett band som handtag.

När man viker upp "fliken" så har jag använt en punch att göra hålet, men det går lika bra att skära med skalpellen. Där kan man stoppa i nåt att ge till den lilla tösen.

Blommorna har jag sprutat Perfect pearls på...(klicka upp bilden så syns effekten bättre)

Jag tänkte visa hur jag gått tillväga med perfect pearls.
Detta har jag använt...Minimister,(liten och behändlig) PP, blommor, en brevkniv.
En knivsudd räcker långt!

Så fyller jag på med vatten. Jag har inte så mycket vatten, så det blir ganska koncentrerat.

Så sprayar jag blommorna och låter det torka.
WOLÀ så är det klart, du kan spraya vad du vill,bara det tål vatten...
Hoppas ni fått lite inspiration att använda era Perfect Pearls, jag skulle aldrig vlja vara utan mina!!

En ny vecka igen (jisses vad tiden går fooort) så om du lämnar en kommentar så är du med i vår veckotävling.
Du kan lämna en kommentar på alla inlägg under veckan så dras en ny vinnare på Söndag...
Lycka till!!!


♥♥♥ Camilla~Kamilla ♥♥♥

41 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket snyggt sätt att piffa till blommorna! /Alexandra

Anonym sa...

Snyggt!

Anonym sa...

Snygg rosa väska!

Therese sa...

Jättesöt väska att den är rosa gör ju inte saken sämre.

Anonym sa...

Vilken härlig väska! Blommorna blev läckra med perfect pearls.
Hoppas på en beskrivning av hur du gått tillväga med väskan !

Anonym sa...

Vilket fint kort/väska!!
Eva A

Diana/Decdia sa...

Himla bra att se hur saker går till att göra!

Britt-Marie sa...

Vilken söt väska! Jag gillar medaljongen. Fint med hål runt kanten!

Anonym sa...

Verkligen urgullig väska! Jag älskar också mina PP, men har inte använt dem så här på blommor, det ska jag testa!

Sofie sa...

Vilken underbar liten väska! Bra tips med Perfect Pearls, har aldrig provat det men definitivt sugen...

Anonym sa...

Gud va söt!
Va roligt att ge bort som ett kort "istället för ett kort"..typ.. : )

Anonym sa...

Ett mycket fint kort!!
Och som vanligt jätteskoj att du/ni skickar med beskrivning. :-)

/annkan

sussig sa...

Jäätfin väska!
Vill gärna ha en beskrivning av hur du gjort väskan !

Christina / Synål / Stina sa...

ja ha det är så det går till!!

Millas blogg sa...

Vilken super fin väska du har gjort!
Hoppas med på en beskrivning!

Anonym sa...

Ja det var fint,vore bra med en beskrivning,jag har gjort en annan sorts väska,bra att kunna variera sig

Unknown sa...

Vilken söt väska & så fina blommorna blev!

Anonym sa...

Underbart söt väska!

Karin sa...

Vilken supersöt väska! & tack för tipset hur man kan göra med Perfect Pearls, har det hemma, men har inte använt det än, det lär jag ju göra nu! =)

Anonym sa...

gullig väska. har inte riktigt fått kläm på pp, men får göra ett nytt försök nu

Anonym sa...

Jättesöt väska!
Gillade verkligen blommorna, måste sätta upp perfect pearls på önskelistan :o)

Anonym sa...

åh, jätte söt väska ju! :D
www.bleckvardsscrap.bloggagratis.se

Anonym sa...

Klart att väskan är rååååsa:-D
Jag håller med - inte utan mina perfect pearls!! Det skimrar ju sååå underbart.........

Anonym sa...

Supergullig väska!

Maria /Maskan sa...

Jättefint! Tack för tipset!

Lene sa...

Häftigt att dekorera blommorna så och väskan är supersnygg!

Unknown sa...

Söt väska, den kan ni väl lägga ut en beskrivning/mall på?

Anonym sa...

Jättesöt liten väska.
Jag älskar också mina PP, har blivit väldigt beroende av dem.

Anonym sa...

Vad fin väskan blev! Blommorna blev supersöta! :) Det ser så enkelt ut när andra gör det! :D

Pernilla sa...

Väldigt sött kort!

Anonym sa...

Gillar Perfect Pearls. Det är snyggt. Jag har dock inte lyckats riktgit.... efter att ha läst din beskrivning kanske det är så att jag ska ta mer pulver till det vattnet jag har... Tack för tipset!

Miapuh sa...

jättefina saker och himla bra tips :)

lillis70 sa...

Väskan är ju bara för söt! Det var ju smart att ta ut facket med en punch, det blir så jämt och fint!

Anonym sa...

Så söt!!

~:Johanna:~ sa...

Tack för en bra demo med sprayen på blommorna. Nu kommer det bara vara skimrande blommor i fortsättningen på mina kort.

Trevlig helg // JOhanna

Marja sa...

Åhh helt bedårande!! Man kanske skulle våga sig på att använda sin Perfect Pearls...

Anonym sa...

Tack för den roliga ideén med att vika en skjorta till fars dag , det ska testas
Ha en riktigt skön helg
Guilla

Anonym sa...

Jättevackert kort! Är den runda "spetscirkeln" nån die?

Anonym sa...

Inspirerande! Det kliar i fingrarna... :)

Anonym sa...

Jätte gulligt väsk-kort! Tack för alla käcka tips!

http://merving.blogspot.com sa...

Ahaa nu vet jag vad jag ska ha min lilla burk med perfect pearls till...har provat att embossa med den tidigare....det gick sådär. Jätte fint!