onsdag 26 november 2008

Julkort med ny stämpel

Idag bjuds det på ett julkort, med en fantastiskt fin tomte. Tomten är med i en av de nya stämpelserierna, THIRD COAST .
Visstär han alldeles underbar? Sådär riktigt härligt gammeldags jultomte :) Han dyker snart upp i shopen.


Pappren är ur Falala serien, och den söta glittriga granen i hörnet är en brad . Bandet och halvpärlorna finns i shopen :)
Ni glömmer väl inte av att kommentera våra inlägg? Vi drar en vinnare på söndag igen :D
Kram - och hoppas ni får en härlig helg! :)


Zanya

27 kommentarer:

Zarah sa...

Det var mig en söt liten rackare! ...och papprena älskar jag :D

Bettan sa...

Men oj, vilken söt stämpel. 'önskar mig' :-)

Anonym sa...

Åh vilken gullig och mullig tomte, och kortet var riktigt fint!
Kramar!

Anonym sa...

Mysigt julkort!!! :D
Härlig tomte!!!

Anonym sa...

Wahhoo!
Vilken fin stämpel. Den vill jag ha!

Britt-Marie sa...

Jättefint julkort. Jag skulle vilja ha både stämpeln och de fina papprena!

Anonym sa...

Hur fint som helst, ett riktigt juligt kort.

Anonym sa...

Det var en riktigt fin jultomte!

Carina sa...

Vilket kort och vilken härlig tomte. Han skulle man vilja ha som tomte till julafton.

Anonym sa...

Vilket fint kort! Härliga papper och jättefin tomtestämpel!!

Anonym sa...

Heelt underbar tomte!

Och ett fantastiskt vackert kort med!! :-)

/annkan

Diana/Decdia sa...

Jätte söt! Är svag för notpapper, blir så himla snyggt!

Anonym sa...

en riktig Tomte!!!

Anonym sa...

Verkligen ett jättefint julkort!

Anonym sa...

Jättefint! En sån go' tomte! Och papprena e superfina.

Anonym sa...

Superfint kort, gillar tomten skarpt!

Anonym sa...

Kanonfint kort!! Både stämpeln och papprena är ljuvliga!!

Anonym sa...

otroligt fin tomte,detaljrik

Anonym sa...

åå älskar de där Falalapappren!

Har missat det här med kommentarslotteriet - ska man kommetnera på varje inlägg eller bara en gång per vecka?

lillis70 sa...

Ho, ho, ho. Han ser ju ut som en go' tomte! Det var fina papper till det här kortet.

Anonym sa...

Ja det var verkligen en riktig jultomte-tomte!
Fint kort!

Lene sa...

En riktig tomtefar! Honom måste jag bjuda hem till mig!!

Anonym sa...

jättefint kort! :D och jag bara ääälskar rivna kanter :D
www.bleckvardsscrap.bloggagratis.se

Jaana sa...

Mycket roliga tips har jag hittat här även denna vecka !

Anonym sa...

Vad söt :D

Maria /Maskan sa...

Härligt kort!

Karolina/karehed sa...

Gullig tomte! Älskar den fina papprena och de rivna kanterna :0)