fredag 14 november 2008

Snögubbe kort

Jag älskar Third Coast Stämplarna!
De är helt underbara att stämpla med, och så otroligt fina, allihop :)
Detta enkla kort har jag gjort med en av de underbara snögubbarna, Snowmans Friends. På bakgrundspappret har jag använt mig av Versa mark dynan, stämplat med en gran och färglagt med torrchalk. Även på snögubben har jag använt mig av torrchalksen. De är toppen att använda när man vill ha en mjukare "omålad" känsla tycker jag. Granarna syns tyvärr dåligt på kortet, jag skall se om jag kan få till en bättre bild imorgon :)



Jag har också använt mig av halvpärlor i härligt isblått, och diesen i hörnet är Flourish till Revan :)
Hoppas ni får en underbar helg, alla scrapvänner :)
Kramar


Zanya

12 kommentarer:

Therese sa...

Härligt vintrigt kort, jättefint!

Anonym sa...

Vilket superläckert kort!
Underbara färger. :-)

/annkan

Anonym sa...

Underbar stämpel!!! Jättefint färglagd, hela kortet är kanon! Tycker om din bakgrund, och hur du byggt upp kortet :D

Anonym sa...

Jättefint kort! Mina torrchalks har jag nästan glömt att jag har, nu måste jag ta fram dem igen! Tack för inspirationen!

Anonym sa...

Ofta är det det "enkla" som är finast tycker jag.
Det här kortet var verkligen jättefint, helt i min smak!

Unknown sa...

Fint som vanligt:)Jag lär mig massor av att hålla koll på denna blogg!

Anonym sa...

Åh va fint! Stilrent och jätte vackert. Syns knappt att det är stämplat mm. kunde vart ett helt fint papper bara...

sussig sa...

Super fint kort. Så fint färglagt.

Diana/Decdia sa...

Härligt härligt!

Anonym sa...

Gullig snögubbe :)

Anonym sa...

Vilket sött kort!

Anonym sa...

Vilket sött kort!