torsdag 13 november 2008

CyberBingo :D

Jag kör på med Cyberroppen!!!



Såklart kommer vi att ha bingo :)

Så här går går bingon till!!

Ni scrappar en bricka med 25 rutor, ni får scrappa hur ni vill, teamat är fritt.


Sedan väljer ni ut 25 av orden nedan, skriv in dem på din bricka, fota/scanna in den och skicka den till stampelstudion.blogg@gmail.com SENAST kl 18.oo på Fredagen den 28 November.
Är det några frågor så hojta i kommentarerna så ska jag svara så gott jag kan ;)
Här är en bingobricka som Inspiration...
Här kommer orden att välja av!!!

3-D

AAA

Akrylfärg

Album

Alcoinks

Akrylkloss

Autumn leaves

Altered

B-I-A

BOM

Brads

Basic Grey

Blommor

Bombshell

Band

Bling

Bazill

Clearstamps

Cuttlebug

Cuttlekids

Cellofankuvert

Chipboard

CHA

Crop-a-dile

Cosmo Cricket

Cybercrop

Cardstock

Clearalbum

Cracklepaint

CASE

Dies

Distresser

Dymo

Dabbers

Designteam

Desktop

Digital Scrapbooking

Dinstanskuddar

Diecuts

Eyelets

EZ-mount

Embossing

Foamstamps

Fluidchalk

Frills

Filt

Floss

Fotomatta

Fiskars

Flisan

Gluedots

Grungeboard

Ghostshapes

Glitter

Garn

Galleri

Goosebumpz

Gloo

Gel á tins

Inkido

Journaling

Krymplast

Knappar

Lift

Lack

Lim

Limpenna

Liquidpearl

Lettersize

Lamineringsmaskin

Lignin

Mappvagn

Mullberrypapper

Maya road

Magic mesh

Månadspaket

Magnolia

Minialbum

MakingMemories

Nålar

Overlays

Pärlor

Prima

Perfect pearls

Papper

Promarkers

Photoancors

Photocorners

Postbound

Penslar

Paper piencing

Quickutz

Rubons

RAK

Rhinestones

Ranger

Skalpell

Scalloped

Sax

Skalpell

Skärmatta

Skärmaskin

Swapp

Stämpel

Stickles

Stämpelfärg

Scrapbooking

Sarah Key

Silentsetter

Stans

Scrapmara

Sakura pennor

StämpelStudion

Shillouette

Swirls

Stack

Shims

Twinklings

Tim Holtz

Tack ´n peel

Torr chalks

Tejp

Thickers

Tags

Third Coast

Transparant

ToteAlly cool

Vellum

Versa colour

WGA

Webbshop

WCG

Xyron

Änglapolicy

Öljetter

Öljettsättare

**************************************************

Väl mött på CC:n

♥♥♥ Camilla~Kamilla ♥♥♥

19 kommentarer:

Anonym sa...

Bingon låter kul. Hoppas jag hinner göra min bricka och va med.

Britt-Marie sa...

Fniss det låter kul. Jag hoppas också att jag hinner vara med!

Anonym sa...

Ska på scrapträff den helgen, hoppas vi ska "spela bingo"
Något till CC ska vi göra i alla fall!
Kram lene

Anonym sa...

Det låter spännande. :-)
Har bara hört talas om Bingo på CC förut. Känns som att jag vill testa.

/annkan

Therese sa...

Hoppas jag hinner göra en bingobricka, låter jättekul!

Unknown sa...

Det här blir spännande, jättefin bingobricka. Vill verligen hinna med!

Anonym sa...

ååå,jag vill också...

Anonym sa...

Hur går Bingon till??!! Är det speciella tider man ska "titta på bingoorden"- eller måste man kolla med jämna mellanrum??

Inspirations-bingobrickan du gjort är jättefin :)

Kamilla sa...

Nina :D
Jo det kommer att vara speciella klockslag, i tidigare cybercroppar som jag hållit i bingon blev det så hysteriskt roligt att ingen tillslut vågade lämna datorn för att scrappa och det blir lite tokigt :P
Tack snälla för de fina orden om min bingobricka....

Anonym sa...

ååhh, det är juu såå kul :D
men jag vet inte om jag hinner scrappa en bricka och vara med men hoppas :)
www.bleckvardsscrap.bloggagratis.se

Diana/Decdia sa...

Åh, verkar hur skoj som helst ju!

Anonym sa...

Häftigt med bingo :)

Anonym sa...

Är åxå sugen på att testa detta. Går det alltså delvis ut på att göra en så snygg bingobricka som möjligt? Och håller bingon på hela helgen till söndag kväll?

Anonym sa...

Verkar spännande med bingo på scrapvis!

Karin sa...

jäklar vilken snygg bricka! =)

Anonym sa...

Coolt, säger som några tidigare...hoppas jag hinner vara med!

sussig sa...

Det låter kul. Klart man ska vara med.

~~Sessan~~ sa...

Nämen guuud så kul det låter det ha med bingo!Måste bara fråga.När man gör brickan ska man skriva orden så dom syns på brickan?(Hmm dum fråga kanske men vill göra rätt så man kan vara med..hihi

E sa...

Måste man scrappa en bricka eller går det bra om man bara gör en lätt bricka i typ photoshop och skickar in den?