måndag 10 november 2008

Rosa Måndag

Godmorgon på er alla!!
Jag fortsätter denna rosa hysteri som rusat över mig nu, ja att jag älskar rosa har väl inte undgått någon...

Jag har gjort ett kombinerat kort/LO med dom underbara pärlorna,thickersen och stämplarna...
Jag klippte ut små rundlar av papperet och stansade ut små minilöv ur glitterthickersen.


Drar man i "ändarna" så försvinner slottet och vagnen och min lilla princessa kommer fram.
Hon står på mitt scrapbord och ser söt ut...


Närbild på thickersen.
Pärlor och papper ...
Inte glömmer ni väl att vi har en ----> Cybercrop <---- snart...ladda med glögg och pepparkakor!!
Någon undrade om man ska kommentera varje inlägg under veckan och svaret är ju ja, om du själv vill göra det, det ökar dina chanser att vinna :D
Jag ska lägga upp lite beskrivningar på dessa saker jag gjort, kommer inom kort ;D
OJOJ höll på glömma!! Måndag igen och ny kommentars tävling påbörjas!!
(milde melon vad tiden går snabbt, likabra att ta fram julgranen med en gång ;D)
♥♥♥ Camilla~Kamilla ♥♥♥

27 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Vilket fint rosa kort! Jag gillar glitterthickersen!

Anonym sa...

alldeles underbart,vad vore väll en bal på slottet...oj ,jag tror att jag bara rycktes med...

Anonym sa...

Läckert lo-kort! =D Glitterthickers är ju alldeles underbart! Kör du dem i CB?

En mamma mitt i vardagen. sa...

Men gud så sött, detta vill man ju veta vikningen på!!

Anonym sa...

Så fint Camilla! :)

Anonym sa...

Så fint!! Har just beställt denna thickers, ska bli kul!

Diana/Decdia sa...

Den är verkligen jätte fin!

Anonym sa...

Oj, det här var det sötaste jag sett på länge!!

Så fint och så finurligt med vikningen.:-)

/annkan

evalajnen sa...

Ett alldeles underbart kort!!

Therese sa...

Superfint kort!!!

Unknown sa...

Kul med en annorlunda vikning! Kortet var jättefint!

Jaana sa...

Fantastiskt fint !

Anonym sa...

Hoppsan, vilket gulligt kort! :)

Anonym sa...

jättefin lo/kort :D gillar allt rosa! :D
och vad snyggt det blir när man inte bara har fyrkantigt rakt upp och ned :)
www.bleckvardsscrap.bloggagratis.se

Anonym sa...

Så fint och fyndigt!

Karin sa...

Åh! Va snyggt! Jag älskar oxå rosa! =)

Anonym sa...

Så läckert rosa kort!

Anonym sa...

Snyggt!

sussig sa...

Vilket kort! Thickers med glitter var super fint!

Lene sa...

Åh så fint. Det skulle mitt barnbarn gilla. Även hon älskar rosa. Ja farnor börjar faktiskt också gilla det. ler lite.

Anonym sa...

Vilket underbart ROSA kort! Älskar det!!

Anonym sa...

Härligt annorlunda rosa kort!

lillis70 sa...

Var får ni alla idéer ifrån?
Så annorlunda!

Anonym sa...

Vilket jättefint kort.

Unknown sa...

Läcker vikning, den ser jag fram en teknikinstruktion på!

Anonym sa...

JätteFint! Kul & annorlunda.

Wildärtan sa...

Vilken sagolikt (!) snygg kortLO! Du är så klurig, Kamilla... Och råsa:-)