torsdag 20 november 2008

Forumet är öppet!!

Nu närmar sig vår JulCrop med stormsteg! Nästa helg är det dags!

Vi har laddat med massor av roliga utmaningar, happenings, Bingo och erbjudanden. Helgen kommer vi att tillbringa på vårt CyberCrops forum, som ni hittar här. Välkommna att registrera er redan nu! Där finns utlagt en del information, regler, ordlekar och presentations tråd.
(Ett litet tips är att hålla ögonen öppna, och hälsa på i forumet då och då under slutet av nästa vecka...Vi "kanske" tjuvstartar en del tävlingar lite..Som uppvärmning inför helgen!)
Hoppas vi ses där! :D
Kram

Zanya och resten av gänget ;)

15 kommentarer:

Sofie sa...

Å vad kul! Ser fram emot nästa helg :-)

Anonym sa...

Åh, så trevligt :) har blivit med nu :)
hoppas att man hinner med nånting, vet inte om jag ska göra nåt, men hoppas :D
www.bleckvardsscrap.bloggagratis.se

Tiggy sa...

Nice :)

Anonym sa...

Vad roligt!!!!! Nu har jag registrerat mig :D Så nu ska jag rusa in i shoppen o beställa cc- kitet ;-)

Petraso sa...

snabbade anmäla mig!!!så klart!!!

Maria /Maskan sa...

Det skall bli kul! Håller på för fullt med min bingobricka...
Nästa helg skall jag sitta ihop med min dotter och pyssla och dricka glögg och ha det mysigt.

sussig sa...

Kul! Springer dit och anmäler mig.

Unknown sa...

Jag ska genast gå in och anmäla mig!

Anonym sa...

Spännande!!

/annkan

Anonym sa...

Har nu registrerat mig :) Det ska bli kul det här!!

Anonym sa...

jag har reggat mig :)

kram Gurkiss

Anonym sa...

JAG VILL OCKSÅ....

Diana/Decdia sa...

Hur spännande som helst!

Karin sa...

Jag har oxå anmält mig!=)

Unknown sa...

Jippii! Jag är reggad och taggad! :)