måndag 17 november 2008

Ett älgkort...

...till min älgpappa *skrattar*

Nä,skämt å sido såhar jag gjort ett kort till min pappa på farsdag (som passerat ;D) men är väl passande ändå!!

Kolla dom nya stämplarna i shoppen!!! En underbar datumstämpel finns här...

Och visst laddar ni för Croppen?? Själv far jag runt i shoppen som en yr höna...det är sååå många stämplar jag vill ha! Jag undrar om jag kan göra en önskelista....
GLÖM INTE Kommentarerna för nu drar en ny utlottning i gång!!
Ja, jag har snö utanför fönstret...det är väl en av fördelarna med norrland ;D
♥♥♥ Camilla~Kamilla ♥♥♥

33 kommentarer:

Larne sa...

Precis som du säger, det är så många stämplar man vill ha! Älgskylten är helt klart en av dem :)Jag älskar den här bloggen med alla underbara stämplar! :)

Unknown sa...

Vilket roligt kort! Jag vågar knappt gå in í shoppen för där fínns så otroligt många fina stämplar, jag blir alldeles hagalen!!!

Unknown sa...

Gillar datumstämpeln - ska nog kika in i shoppen!!

Anonym sa...

Ännu ett fint kort! Gillar den här bloggen!! :-)

Anonym sa...

Kul kort, skulle passa min pappa med!

Anonym sa...

åh, jättehärligt kort :D haha, gillar älgarna! skulle passa bra till farfar ;D
och här är det också snö utanför fönstret, men jag vet inte om jag kan kalla det en fördel ;) haha
www.bleckvardsscrap.bloggagrati.se

Therese sa...

Himla kul med älgarna. Oj vad tomten får många paket att göra till mig tror jag.

Anonym sa...

Åh, jag vill också ha en hel massa stämplar härifrån!!
Gillar den där FarsDags-stämpeln mycket- men den har ni inte i shopen, väl?

Hur som helst- ett mycket fint kort med mycket humor! :-)

/annkan

Anonym sa...

Härligt, roligt kort! Fast jag undrar om och var man kan köpa en stans som gör det avlånga hålet. En sån står högt på min önskelista...

E sa...

Men guuud vilken söt älg!
Den var ju helt grymt snygg asså!
Och härligt kort också!

Anonym sa...

Jättefint kort!! Just älgen var mitt favoritdjur när jag var liten, gillar dem såklart fortfarande! Kul med älg-stämplar!

Men den runda Fars Dag-stämpeln är från Pysselmyran....

Kram från Lisa

Anonym sa...

Vilken häftig älgskylt!! Skulle jag haft när jag gjorde ett kort till en jägare ;-)

Diana/Decdia sa...

Jätte tufft kort! Gillar färgerna på bakgrunden med!

Karin sa...

Vilket underbart kort!
Grymt avundsjuk på att ni har snööö !
**fniss**

Britt-Marie sa...

Fint kort! Jag gillar varningsskylten. Den ska jag önska mig :)

Anonym sa...

Snyggt, och jag älskar älgar!

~~Sessan~~ sa...

Jätte fint kort!!
Det ser verkligen ut som älgen är på väg rakt ur kortet..haha

Anonym sa...

Härligt kort! Gillar verkligen den frustande älgen!
P.s. Fars dag-stämpeln är från Pysselmyran ;-)

Sandra sa...

Åh, vilket härligt kort. Slår vad om att din pappa blev jätteglad.

Anonym sa...

Kul kort,visst finns det mycket roliga stämplar.

sussig sa...

Har varit in i shoppen och handlat lite, önskelistan blev lite längre däremot!! ;)

Madde sa...

Åh, vilken underbar stämpel!! Får nog gå in i shoppen och kolla, kan bli dyrt ;)

Anonym sa...

Åh så snyggt och pappaaktigt! Min pappa fick klara sig utan älgstämpel:-s

Visst ser jag fram emot croppen!!!!!

Anonym sa...

Så snyggt kort till Far!

Anonym sa...

Haha.. :) Det var juh superfint! Jag sitter här väntar på leverans, så jag har redan yrat i shoppen! ;)

Anonym sa...

Vilket häftigt farsdagskort!!

Lenalandis sa...

Oj denna blogg har jag missat.. nu kigger den i bloggfavoriter. Här var det hur mycket fint som helst.

Anonym sa...

Oj, oj vilket häftigt kort! Coola stämplar.
Mitt kit till CC är inhandlat, väntar spänt på vad det kommer att innehålla.

Maria /Maskan sa...

Tufft kort! Älgarna är läckra, fast det blir nog ändå datumstämpeln som jag "måste" köpa idag... Tror jag kan bli mycket använd!

Unknown sa...

Kul älg!
Skulle passa till min man och alla hans vänner som är jakttokiga!
/anneli

Anonym sa...

Haha vilket coolt kort *nickar*
Älgar e ju super coola :)

kram Gurkiss

Tiggy sa...

Så sött kort. :) Alltid kul att kika in här.

Anonym sa...

Nyss hittat hit massa snygga saker här