lördag 15 november 2008

Som lite grädde på moset...

…så kommer vi även att erbjuda en av er alla som deltar och uppfyller nedanstående punkter:
  1. anmäld till CCn den 28-30 november 2008 (ni behöver bara vara registrerade på vårt forum, som dyker upp när CC'n närmar sig - ingen föranmälan behövs)
  2. inhandlat kort kittet som erbjuds för 100 kr i shoppen (klicka HÄR så kommer du dit på en gång) ;)
  3. deltar i minst fyra av utmaningarna. En utmaning är ett måste och det är kort kittet (som nämns ovan) de övriga tre är valfria dock gäller ej utmaningar som inte ”kräver” att man skapar något.

Japp, det stämmer priset är en Gäst Design Teams plats i StämeplStudions eminenta gäng! ;)

Lite mer om vad detta innebär kommer att beskrivas på Cyber Cropens forum när det öppnas upp! Självklart kan man också göra allt ovan utan att delta i Gäst DT tävlingen!

Vi ser verkligen fram emot denna händelse och hoppas att ni som är CC-rävar är med och ni som ännu inte prövat vågar testa vingarna nu!

Trevlig helg i höstrusket!
Kram
Linda

10 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande!

Anonym sa...

Jag hängde upp mig lite på 1`an ; om man är anmäld till cc. Ska man anmäla sig till Cybercropen?? Vill ju inte missa möjligheten att vara med ;-)

Unknown sa...

Gäst-DT hade ju varit något att drömma om men jag vet inte hur jag skall få till tiden just den helgen:(

Anonym sa...

Undrar oxå HUR man anmäler sig...eller så har jag inte läst så noga..brukar vara så...
Hoppas oxå att jag har tid att vara med, skulle i såfall bli min första...är lite knapert med den (tiden) ibland : (

sussig sa...

Kul med CC! Klart man ska vara med.

Diana/Decdia sa...

Spännande! Frågan är om man vågar. :)

zαnуα ♥ sa...

Klart ni vågar!!! Vi skall ha så KUL tillsammans :D
Vi syns väl där? :))
Kram

Zanya

Anonym sa...

Låter jättespännande!

Dock undrar jag samma som ett par här ovan- måste man anmäla sig till CC'n?


/annkan

Anonym sa...

gäst dt vore toppen att få prova,men jag kommer inte ens till skott till cc

zαnуα ♥ sa...

Nejnej, det är lite olyckligt formulerat bara. Ingen föranmälan behövs!!! Vad som menades i inlägget är bara att man skall vara reggad på vårt forum, som kommer upp snart :)
Kram

Zanya

PS. Fortsätt fråga om något är oklart, jättebra!DS