måndag 24 november 2008

Vinter....

Jag fick så härliga vinterstämplar på Lilly och Billy dom är så himla söta...och vet ni vad jag gjorde? Jo, klippte faktiskt isär denna trio, så om jag bara vill ha Lilly på ett kort kan jag ha det och så kan jag sätta ihop dem precis så här...jag tyckte vovven var så söt så jag gjorde ett frimärke av honom.
Så har jag använt Inkidos nya stämplar och en sockrad gran och pärlor från den blå blandningen.
Jag har embossat godjul med clear och snöflingebården med vitt.
En hel del snö har kommit till norrland och sjöarna är frusna... Jag har druckit upp min första glöggflaska och väntar på CyberCrop :D

Ny vecka igen å då är det ju nya kommentarer att skriva om ni vill vara med i veckoutlottningen ;)

♥♥♥ Camilla~Kamilla ♥♥♥

20 kommentarer:

Zarah sa...

De är SÅÅÅ söta, de stämplarna, och vilket kanonfint kort! ("Frimärket" är ju bara för himla läckert!) Jag brukar också göra så - att jag klipper isär motiv. De blir ju ÄNNU mer användbara då, tycker jag. :D

Maria /Maskan sa...

Härligt kort!
Jag längtar också efter snö! Än så länge har vi bara haft lite flingor i luften här på västkusten.

Britt-Marie sa...

Vilket härligt vinterkort! Jag gillar frimärket och poststämpeln- fyndigt!

Anonym sa...

Vilket underbart kort!!

Jättesöta stämplar allihop. :-)

/annkan

Anonym sa...

Ur söta stämplar!!!!

Laddat med massa saker till helgen dock inga bingobrickor!
Men Kit!

Anonym sa...

wow, sicket sött kort! Smart idé att göra voffsingen till ett frimärke :P
Kram!

Anonym sa...

Ett jättefint kort! Jag gillade speciellt det stämplade frimärket :)

Anonym sa...

Jättefint kort. Poststämplen var lite rolig oxå :))

Karin sa...

Så hinmla fint kort! =)
Snöflingerna är ju bara såååå läckra! Snyggt!

Anonym sa...

Men vilka söta snöänglar :D
Modigt att klippa isär motivet...vet inte om jag skulle våga det (fegis), men som du skriver blir det ju flera möjligheter:D
Ser fram emot helgens cc- ska försöka mig på en bingobricka under veckan... Undrar om det blir något av den, eller om det bara blir med tanken...

Sofie sa...

Superhärligt kort! Kul idé med hunden till frimärket.

Anonym sa...

Vilket härligt kort fyllt av vinterglädje...

Anonym sa...

Vilket läckert kort *nickar*
Frimärket, snöflingorna ja det var toppen fint *nickar*

Anonym sa...

Å va söta dom stämplarna är.. :) Blir lite sugen!

Anonym sa...

Jätte fint, och snöflingorna är hur snygga som helst...va har jag inga sådana för...??? ; )

Anonym sa...

hunden var ju hur rar som hellst...

Diana/Decdia sa...

Ja, de stämplarna var verkligen hur söta som helst!

Unknown sa...

mycket fint kort - gillade speciellt den härliga färgläggningen!

sussig sa...

Ett jättefint kort!
Jag gillade det stämplade frimärket, en himla rolig idé.

Anonym sa...

snyggt kort! :D likaaså stämplarna! gillar hur du har gjort ett frimärke och den där frimärkes stämpeln :d
www.bleckvardsscrap.bloggagratis.se