fredag 21 november 2008

En presentask

Hej allihop :)

Hoppas ni har en lika härliga vinterdag som vi har här i Kungälv!
Nu börjar det kännas att det faktiskt närmar sig jul...äntligen :) Det är ju faktiskt bara en dryg månad kvar! I år kommer det bli en hel del hemmagjorda julklappar från mig, så gissa hur glad jag blev över min nya leksak, Top Scores Kort och låd mall :D Man kan göra ursnygga kuvert och lådor i stort sett vilken storlek som helst. Perfekt till julklapparna!
Jag kommer att visa en närmare beskrivning snart, av hur man gör med den. Det är nästan löjligt enkelt ;)
Asken nedan är såklart gjord med mallen, av Inkidos underbara julpapper. Den är dekorerad med tags, chipboard hjärta, organzaband, glittriga snöflingebrads och en julstämpel, också från Inkido (Limited edition).
Jag har stämplat med en emboss dyna, och embossat med embossingpulver, Choklad. På tagen har jag använt Perfect Pearl och stämplat med en lite stjärnstämpel ifrån ett Billy och Lily kit.

Nu skall jag fortsätta greja lite inför våran cybercrop... Jag kan knappt vänta tills den startar! :) Glöggen och pepparkakorna måste inhandlas först förstås ;)
Kram

Zanya

18 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken superfin ask!!

Tokgillar papperet också. :-)

/annkan

Anonym sa...

Underbar ask!! :D Jättefin! Undrar en sak, har inte gjort lådor själv, men blir de inte ganska ostadigt om man gör en låda av mönstrat papper? Hur bygger du upp den för att den ska hålla?

Britt-Marie sa...

Vilken fin (present)ask!! Den tyckte jag om!

Diana/Decdia sa...

Denna var hur fin som helst!

Therese sa...

Det pappret har ju jag...om jag skulle försöka få till en
lika fin ask.

Karin sa...

Såååå snygg! Verkligen läcker! =)

Anonym sa...

Vilken fin Julask!! Jättesnygg.

Anonym sa...

Sååå snygg ask *nickar*

Så kul när man får en massa inspiration av att titta på vad ni andra gör :)

Kram Gurkiss

Tiggy sa...

Så tjusigt!

Lillnettan sa...

Mums, vill ha! Den fick mig att springa runt i lägenheten på lådjakt...för jag har ju inte en lådmallsgrej (än)!
/Anneth

www.lillnettan.bloggsida.se
anneth.strinnholm@hotmail.com

DT-Tjejerna sa...

Nina :
Askens undersida är gjord av cardstock, och locket av mönsterpapper (inte det tunnaste heller ;) ) Så, den blir stabil och bra :)
Kram
Zanya

Anonym sa...

Fin ask!
Inkidostämplarna är så snygga!

Lene sa...

Jätte snygg ask! Man bara vill göra så mycket efter en titt här!

Anonym sa...

Ur snyggt!!!!!!

Ska få en demo av topscore av y som shoppade en sådan av linda för någon vecka sedan!!!!

Anonym sa...

Jättefin ask! :) gillar att de flesta dekorationerna är samlade på det högra hörnet :)
www.bleckvardsscrap.bloggagratis.se

Anonym sa...

jättefint,kul att ge bort som lite extra.

sussig sa...

Supersnygg ask.

lillis70 sa...

Asken är ursnygg! Jag har sett att det kommit kort och lådmallar. Kul att få se vad man kan skapa med hjälp av den :-)