lördag 1 november 2008

Nya stämplar


Nu är det spännande! Snart kommer TVÅ nya stämpelkollektioner (precis som Ida skrev nedan) och en uppdaterad webshop! :)
Kortet jag har gjort, visar ytterligare ett smakprov från en av de nya kollektionerna, en superläcker tjej :)) Den tuffa dragkedjan är också den en ny stämpel, likaså knappen som sitter i blomman. Cupcake stämpeln hittar ni här.
Jag älskar de nya kollektionerna, och tror att ni kommer göra detsamma ;)

Hoppas ni har en härlig helg allesammans :)
Kramar


Zanya

14 kommentarer:

sussig sa...

En sånt snyggt kort!!
Stämplarna är ju bara för coola.

Anonym sa...

riktigt coola stämplar! :D
Kram, Daniela (www.neliz.se)

Anonym sa...

Den bakelsestämpeln har jag och jag kan intyga att den är användbar.

Ett riktigt fräckt kort i ljuvliga färger!


/annkan

Anonym sa...

Superläckert kort!! Tycker kortet har så otroligt många fina detaljer!

Anonym sa...

ja nog är det kul och annorlunda stämplar

Anonym sa...

Läckert!! :o))

Anonym sa...

Wow, va läckert!!! Superfräcka och annorlunda stämplar...

Carola sa...

Kul med lite fräcka stämplar!

Jaana sa...

Detta ser onekligen lockande ut....När kommer stämplarna ?

Anonym sa...

Så snyggt kort med nya coola stämplar.

Anonym sa...

Kul med ett annorlunda & lite tuffare motiv, även om inte tjejstämpeln faller just mig i smaken.
Men jag gillar verkligen färgerna & sammansättningen på kortet. Snyggt gjort!

Karolina/karehed sa...

Gillar verkligen dragkedjan, så snyggt!

Anonym sa...

Oh så fräckt och läckert! Snyggt och kreativt tänkt!

Anonym sa...

WOW sååå coolt och super snyggt kort *nickar*

kram