lördag 16 januari 2010

Kärlek med Inkido

Dessa fantastiska Inkidopapper kan man bara älska- De riktigt andas kärlek! Det här blir del ett i mitt kärlekstema denna månad, som en liten uppvärmning inför Alla hjärtans dag. Jag måste såklart nämna att kärleksbetygelser utan någon speciell anledning är det som värmer åtminstone mitt hjärta allra mest. Denna gång har jag gjort två kort av bara farten, det gick inte att hejda. Till båda alstren har jag använt Inkidos härligt skimrande cardstock och Inkidos papper i den blå kollektionen.


Här har jag stansat spellbinders 'Label one'-kvadrater som har byggts upp i två lager för djup i kortet, hjärtanen är en QK die som fått lite liv med kanten på Inkidos God Julstämpel. Jag ville lyfta fram några av orden på det mönstrade papperet, så de klipptes ut och fick pryda vars en kvadrat.


Bonuskortet är enkelt och stilrent. Ett mycket bra alternativ om man vill göra många likadana tex. bröllopsinbjudningar eller liknande. Stämpeln Amor Vincit Omnia har varit en mycket bra investering. Den är toppen som platta till tex initialer på förlovnings eller bröllopskort, jag har även avänt den på distresskollage. Här har den fått en liten cirkel med mönsterpapper och ett stiligt QKhjärta, hjärtat har fått ett par lager glossy accent så att den glänser och ger lite lyxig känsla.
Hoppas att ni med detta blivit inspirerade att göra ett kärleksfullt kort till en god vän eller vännen i ert hjärta. Ha en bra helg och glöm inte vår månadstävling!
//Mill@n



1 kommentar:

Linapyssel sa...

Så snyggt!!!! Gillar vad du skapat med härliga Inkido!!
kram lina