torsdag 28 januari 2010

Pappersremsor!!

På mitt DT alster denna veckan har jag valt att jobba åt vänster sidan. Jag gillar när det blir mkt luft kvar på layouterna. Detta är Mulleavslutning för Bobo 2008.
Detta sättet att använda pappersremsor på är utmärkt för spillbitar som det alltid blir. Jag tycker det är snyggt att blanda flera olika färger och mönsterpapper.

Jag har använt ett ljusblått CS som bas, har använt mig av mkt passande papper från Imaginisce. Jag har använt 2 olika Critter Chatter (fram och baksida) samt Mushroom Fancy!! Jag har chalkat alla kanterna på pappersremsorna med Fluid Chalk, Charcoal . Pappret i högra hörnet är baksidan på Mushroom Fancy.

Jag har målat av stickers med en ZIG penna, dessa har jag sedan lagt glaze i och lagt en vit kant som High light. Vid sidan om texten har jag målat med akrylfärg i orange och även här lagt glaze på med en pensel för att få glanse och ett djup som jag gillar.

Ni hittar materialet i shopen!!

//Tessalonika

Kika gärna in på min BLOGG och ny finns även en SKISSBLOGG!!

Inga kommentarer: