torsdag 21 januari 2010

Mer inspiration med Imaginisce!!

Denna veckan kommer det mer inspiration från den nya serien från Imaginisce. Jag har använt mig av pappret Flower Trails.
Utmanade mig att använda mönsterpapper som bakgrund. För att inte kortet ska "försvinna"i det härliga pappret har jag valt att måla en foto matta med akrylfärg. Jag har även lagt en röd fotamatta av röd bazzill för att fånga det röda.
Jag har skrivit om den här roliga händelsen på en stor beige "TAG" som jag delvis gömt bakom kortet.

Jag har ramat in kortet ytterligare med en svart metallic penna. I nederkant har jag lagt spets och pom pom band. Texten är skriven med min dymo!!

Detta fotot är taget när vi var i Norge 2007. Bobo är då 4 år. Vi skulle leka och vi bestämmde oss för kurragömma. Jag ber Bobo springa och gömma sig, han springer till stenen och "gömmer" sig och ropar klar mamma... ja det är verkligen underbara minnen.

Mer nyheter från Imaginisce hittar ni i shoppen!!

//Tessalonika

Min blogg

Min skissblogg

Inga kommentarer: