torsdag 14 januari 2010

Nyheter med Imaginisce!!

Oj vad fort veckorna går. Idag var är det dax för mig att visa mitt första alster från mitt nya DT paket från. Jag fick fantastiska papper från Imaginisce, Lady Bug Ball, dubbelsidigt, där den röda sidan är helt högblank. Jag har använt mig av ett rosa cardstock för att höja färgen. Jag ville ha ett väl inramat kort så jag letade fram lite skir spets i min spetslåda.

Lite blommor runt om där jag har använt mig av jättefina hjärtbrads som mitt. Halvpärlor, stickers från Webster och lite grön Pom Pom band. Upp till vänster har jag en Rub-on, Raven. Jag har lagt glaze på min text och även på vissa vita prickar.
Det var jättespännande att jobba med ett papper som har en annan struktur än den matta som jag är van vid.
Nästa vecka kommer det nya alster med nyheterna från Imaginisce.
//Tessalonika
Min blogg

2 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Supersnygg LO! Så fint med spets runt fotot. Det röda pappret med vita prickar gillar jag massor!

Anonym sa...

I inclination not approve on it. I regard as warm-hearted post. Specially the designation attracted me to study the whole story.